Siłownik sprzęgła LuK
Siłownik sprzęgła zamienia siłę nacisku na pedał na ciśnienie hydrauliczne
Opis produktu:
Siłownik sprzęgła to element systemu wysprzęglającego, który dostarcza niezbędne ciśnienie wytwarzane w układzie hydraulicznym. Zazwyczaj jest montowany do płyty podwozia lub pedału przy pomocy śrub lub połączenia bagnetowego. Tłok siłownika jest połączony bezpośrednio z pedałem sprzęgła wewnątrz pojazdu.
Nowoczesne siłowniki sprzęgła nie tylko spełniają swoją podstawową funkcję, ale także wiele innych zadań. W celu poprawy bezpieczeństwa, komfortu i sterowania, dzisiejsze pojazdy wyposażone są w tempomat, immobiliser, system start/stop, elektryczny hamulec ręczny, czy system regulacji momentu obrotowego. Wszystkie te dodatkowe systemy wymagają zmniejszenia wymiarów i wagi w celu zagwarantowania szybkiej i bezproblemowej instalacji.
Zalety:
- Zoptymalizowany pod względem wagi
- Długi okres użytkowania
- Bezobsługowy
- Mała ilość części ruchomych
- Maksymalna wydajność przy minimalnych wymaganiach dotyczących przestrzeni
Powrót do przeglądu
Zadzwoń do nas
Informacja
Dostępność: pon. - czw., w godz. 8 - 17.30, piąt. 8 -17.00
+48 22 245 85 55*
*opłata wg taryfy operatora
Centrum Serwisowe Schaeffler REPXPERT
Czy masz jakieś pytania albo potrzebujesz pomocy?Zadzwoń do nas
Informacja
Dostępność: pon. - czw., w godz. 8 - 17.30, piąt. 8 -17.00
+48 22 245 85 55*
*opłata wg taryfy operatora