Docisk sprzęgła LuK
Siła i precyzja
Opis produktu:
Docisk sprzęgła razem z kołem zamachowym i tarczą sprzęgła tworzą system cierny i są montowane do koła zamachowego przy pomocy śrub mocujących obudowy. Układ wysprzęglający odpowiada za załączanie i odłączanie przepływu siły napędowej z silnika do skrzyni biegów. Docisk sprzęgła składa się z następujących elementów – obudowa sprzęgła, tarcza dociskowa, sprężyna talerzowa oraz sprężyna styczna.
Podczas zasprzęglenia siła sprężyny talerzowej przenoszona jest na tarczędociskową, która dociska powierzchnię cierną do tarczy sprzęgła, której powierzchnia cierna styka się z kołem zamachowym. Podczas rozsprzęglenia sprężyna talerzowa ulega deformacji w taki sposób, że sprężyna styczna jest w stanie rozłączyć tarczę dociskową od tarczy sprzęgła.
Zalety:
- Optymalizacja wagi
- Długi okres eksploatacji
- 100% gwarancji jakości
- Zmniejszona grubość tarczy
- Zmniejszone obciążenie
- Odpowiednie dla silników z wysokim momentem obrotowym
Powrót do przeglądu
Zadzwoń do nas
Informacja
Dostępność: pon. - czw., w godz. 8 - 17.30, piąt. 8 -17.00
+48 22 245 85 55*
*opłata wg taryfy operatora
Centrum Serwisowe Schaeffler REPXPERT
Czy masz jakieś pytania albo potrzebujesz pomocy?Zadzwoń do nas
Informacja
Dostępność: pon. - czw., w godz. 8 - 17.30, piąt. 8 -17.00
+48 22 245 85 55*
*opłata wg taryfy operatora