Więcej produktów i usług z jednego źródła – Schaeffler Automotive Aftermarket łączy sieci sprzedaży

14-07-08 / Ogólne

Więcej produktów i usług z jednego źródła – Schaeffler Automotive Aftermarket łączy sieci sprzedaży

Ruville dołącza do LuK, INA i FAG

Schaeffler Automotive Aftermarket łączy sieci sprzedaży dla marek LuK, INA i FAG ze swoją spółką córką reprezentującą markę Ruville. Po zakończonej z sukcesem pierwszej fazie na rynkach pilotażowych północnej i wschodniej Europy oraz Francji, sukcesywnie nastąpi globalne wdrożenie projektu. Marki LuK, INA, FAG i Ruville symbolizują techniczną doskonałość, siłę innowacji oraz najwyższą jakość. Połączenie sieci sprzedaży ma na celu nie tylko ujednolicenie punktów stycznych oraz rozwój nowych synergii – ale także rozszerzenie i wzmocnienie zasięgu terytorialnego marki Ruville. Wzmożone przenikanie rynku i zoptymalizowane portfolio produktów napędzają konkurencyjność oraz wydajność lokalnych rynków.

„Dzięki nowej strukturze sprzedaży Schaeffler Automotive Aftermarket wzmocni swoją pozycję na światowym rynku części zamiennych“, tłumaczy Michael Söding, prezes zarządu Schaeffler Automotive Aftermarket. W przyszłości, każdy klient na każdym z lokalnych rynków będzie kompleksowo obsługiwany, w zakresie wszystkich czterech marek, przez jednego centralnego partnera. „Dzięki temu umożliwiamy bezpośredni dostęp do całej palety produktów Schaeffler Automotive Aftermarket. Wszystkie usługi z jednego źródła i bezpośrednio na miejscu – w skrócie: ogromna zaleta dla klienta w postaci bliskości usług“, dodaje Thomas Dee, kierownik działu dystrybucji Europa zachodnia/Europa wschodnia & International w firmie Ruville.

Równocześnie do zmian w strukturach sprzedaży, nastąpią zmiany w komunikacji dotyczącej marek LuK, INA, FAG oraz Ruville. „Komunikacja pozostaje oczywiście nadal bardzo ważna w przypadku wszystkich czterech marek. Logiczną konsekwencją zmian jest sposób prezentacji wszystkich czterech marek na rynku oraz połączenie działań dotyczących marketingu oraz komunikacji“, wyjaśnia Rouven Daniel, kierownik działu Marketing & Komunikacja, Schaeffler Automotive Aftermarket.