NEW

Zmniejszony wymiar tarczy sprzęgła 2.0 BMW

2021-03-01 / LuK

Zmniejszony wymiar tarczy_1634.jpg

Uwaga na zmiany w nowych wersjach produkcyjnych

Firma Schaeffler pod marką LuK oferuje wszystkie rodzaje  sprzęgieł, od konwencjonalnych po samoregulujące i innowacyjne sprzęgła podwójne. Kupując zestaw sprzęgła, czasami można spotykać się z sytuacją, że nowy, dostarczony produkt różni się budową od zamontowanego w samochodzie. Dzieje się tak z kliku powodów. Jednym z nich jest filozofia firmy Schaeffler, która cały czas dąży do produkcji części najwyższej jakości i zgodnych z najnowszymi trendami oraz wymogami producentów samochodów. Produkcja wielu elementów sprzęgła takich jak docisk, tarcza czy system wysprzęglający ewoluowała na przełomie ostatnich dziesięcioleci. Zmienia się materiał z jakich zbudowane są podzespoły, wprowadzane są zmiany konstrukcyjne, wszystko po to by sprzęgło wywiązywało się ze swojej roli w jak najlepszy sposób. Często też producenci samochodów wprowadzają zmiany na etapie produkcyjnym danego modelu, co wymusza zmiany konstrukcyjne w podzespołach.

Przykładem takich zmian, które mogą zaskoczyć przy wymianie sprzęgła, oraz zasiać ziarno niepewności jest zestaw sprzęgła o nr 624 3530 00  do niektórych modeli marki BMW. Wprowadzono tu modyfikację tarczy sprzęgła, która nie dotyczy tylko jej średnicy wynoszącej teraz 228mm (240mm w dotychczasowej). Zmiany dokonano również w konstrukcji piasty tarczy, która posiada teraz tłumik drgań, którego tarcza produkowana na pierwszy montaż nie miała. Jest jeden z przykładów możliwych zmian wprowadzanych w naszych produktach.

A jak się nie dać zaskoczyć zmianami konstrukcyjnymi, gdzie znaleźć informacje serwisowe, jak wyszukać na portalu REPXPERT potrzebnych informacji na temat tych zmian, dowiecie się od naszego trenera, klikając na link poniżej.

Zmniejszony wymiar tarczy sprzęgła 2.0 BMW