Moduł regulacji temperatury (TMM)
12.12.2018 / INA
W samochodach z napędem hybrydowym TMM wpływa pośrednio również na zachowanie optymalnej temperatury przez komponenty tego napędu wraz z zespołem akumulatorów.
W fazie zimnego rozruchu silnika, moduł sterujący TMM całkowicie odcina dopływ cieczy chłodzącej do płaszcza wodnego, co do minimum skraca czas potrzebny do osiągnięcia optymalnej temperatury pracy.
W fazie zimnego rozruchu silnika, moduł sterujący TMM całkowicie odcina dopływ cieczy chłodzącej do płaszcza wodnego, co do minimum skraca czas potrzebny do osiągnięcia optymalnej temperatury pracy.
Kolejna zaleta: temperatura pracy silnika może być np. obniżona podczas jego pełnego obciążenia, a dzięki temu zredukowane do minimum zjawisko powstawania głośnych stuków i smarowania przy pełnym obciążeniu.
Te możliwości i cechy pozwalają na dopasowanie parametrów i zakresu pracy modułu TMM do indywidualnych potrzeb i wymagań odbiorców pierwszo – montażowych, i stanowi podstawę do redukcji zużycia paliwa i emisji CO2.
Te możliwości i cechy pozwalają na dopasowanie parametrów i zakresu pracy modułu TMM do indywidualnych potrzeb i wymagań odbiorców pierwszo – montażowych, i stanowi podstawę do redukcji zużycia paliwa i emisji CO2.