Ważna informacja dotycząca rolek napinacza paska rozrządu o numerach: 531 0264 10 i 531 0780 10

20.03.2018 / INA

Ważna informacja dotycząca rolek napinacza paska rozrządu o numerach: 531 0264 10 i 531 0780 10
Informacja obejmuje pojazdy wymienione poniżej:

Producent: Citroën, Fiat, Lancia, Peugeot, Suzuki, Toyota

Modele:
  • Citroën: Berlingo , C4, C5, C8, C15, Evasion, Jumper, Jumpy, Xsara
  • Fiat: Ducato, Scudo, Ulysse
  • Lancia: Phedra, Zeta
  • Peugeot: 206, 306, 406, 607, 806, 807, Boxer, Expert, Partner
  • Suzuki: Grand Vitara, Vitara
  • Toyota: Corolla
Silniki:
  • Citroën/Peugeot: 1.9 D, 2.0 HDI, 2.2 HDI
  • Fiat: 1.9 D, 2.0 JTD, 2.2 JTD
  • Lancia: 2.0 JTD, 2.2 JTD
  • Suzuki: 2.0 HDI
  • Toyota: 1.9 D

Podczas wymiany rolki napinającej pasek rozrządu w pojazdach wymienionych poniżej, należy zwrócić szczególną uwagę na prawidłowe mocowanie tulei prowadzącej w bloku silnika.

ds26560_3.jpg

Tuleja prowadząca wkręcana w blok silnika

Jeśli tuleja prowadząca zostanie poluzowana trzeba ją dokręcić z siłą odpowiadającą zaleceniom producenta pojazdu.

Ważna informacja dotycząca rolek napinacza paska rozrządu o numerach: 531 0264 10 i 531 0780 10

Po lewej: 531 0780 10 - Rolka napinająca INA z dołączoną śrubą

Po prawej: 531 0264 10 - Rolka napinająca INA z dołączoną śrubą

SI INA_156_776-2.jpg

Rolka napinająca INA wraz ze śrubą mocującą i tuleją prowadzącą

Następstwem poluzowania tulei będzie zwolnienie rolki napinającej, prowadzące do uszkodzenia paska rozrządu oraz silnika.

Uwaga: Należy stosować się do zaleceń producenta pojazdu!