NEW

Informacje techniczne LuK [#06] Montaż koła zamachowego z czujnikiem wału 1,6D

2021-04-01 / LuK

Montaz_kola_z_czujnikiem_1_1634.jpg
Montaz_kola_z_czujnikiem_2_1634.jpg

Uwaga na poprawny montaż

Wymiana dwumasowego koła zamachowego jest pracochłonna i dość skomplikowana. Koła zamachowe różnią się od siebie budową zewnętrzną jak i wewnętrzną. Dlatego poprawny montaż nie jest bez znaczenia dla prawidłowej eksploatacji pojazdu.

Koła zamachowe występujące w samochodach marek Renault, Nissan, Opel, Mercedes-Benz i Fiat posiadające impulsator, muszą być zamontowane tak aby nie zakłócić odczytu czujnika wału korbowego. Zgodnie z procedurą koło dwumasowe powinno być  zamontowane tak, aby znacznik (okrągły otwór) na kole pokrywał się ze znacznikiem na wale korbowym. Tylko tak zamontowane DKZ gwarantuje prawidłową pracę całego zespołu napędowego.
Zamontowanie koła niezgodnie z procedurą, może doprowadzić do błędnych odczytów czujnika i w konsekwencji do braku możliwości uruchomienia pojazdu.

Poniżej link do filmu omawiającego prawidłowy montaż koła zamachowego.
Montaż koła zamachowego z czujnikiem wału 1,6D

Wszystkich którzy chcą się dowiedzieć więcej na temat prawidłowego montażu nie tylko dwumasowych kół zamachowych, ale również innych produktów LuK, INA, FAG zachęcamy do korzystania z portalu REPXPERT, gdzie zamieszczonych jest wiele przydatnych informacji.

Szkoleniowcy  Schaeffler Polska na szkoleniach online, prezentują nowości produktowe, wyjaśniają zasady budowy i działania oraz uczą prawidłowego montażu i fachowej wymiany naszych produktów.

Jeżeli więc chcesz odbyć szkolenie bez wychodzenia z domu czy warsztatu, lubisz pogłębiać swoją wiedzę, interesują cię nowości i pracujesz z produktami LuK/INA/FAG, zapisz się już dziś na interesujące cię szkolenie, na stronie  www.szkolenia.repxpert.pl