Proces odpowietrzania siłownika centralnego 510 0097 10

16.01.2019 / LuK

Zmodyfikowane połączenie hydrauliczne

Informacja dotyczy pojazdów następujących marek:

  • Dacia
  • Nissan
  • Renault

W ramach ciągłego procesu doskonalenia produktów, centralny siłownik hydrauliczny 510 0097 10 został zmodyfikowany. Aktualne rozwiązanie odpowiada bieżącej konfiguracji w procesie produkcji.

null

W przeciwieństwie do poprzedniego rozwiązania (na zdjęciu obok, po prawej) teraz dwa klipsy (na zdjęciu obok, po lewej) są stosowane do podłączenia przewodu. W związku z tym, w zależności od wersji siłownika, należy zastosować odpowiednią procedurę odpowietrzania.

Podczas montażu nowej wersji siłownika należy złącza przewodu wepchnąć do końca. Czyli oba klipsy muszą być zaciśnięte.

Procedura odpowietrzania dla wersji z krótkim złączem na przewodzie zasilającym

null

1. Otworzyć klips 2

2. Otworzyć klips 1

3. Wyciągnąć przewód do pierwszego oporu

4. Zamknąć klips 1

5. Zamknąć klips 2

.

.

null

6. Wyciągnąć przewód do drugiego oporu

7. Podłączyć urządzenie odpowietrzające

8. Odpowietrzać do momentu zniknięcia

pęcherzyków powietrza w przewodzie

.

.

.

null

9. Wsunąć przewód do oporu

10. Odłączyć urządzenie odpowietrzające

.

.

.

.

.

Procedura odpowietrzania dla wersji z długim złączem na przewodzie zasilającym

null

1. Otworzyć klips 2

2. Otworzyć klips 1

3. Wyciągnąć przewód do oporu

4. Podłączyć urządzenie odpowietrzające

5. Odpowietrzać do momentu zniknięcia

pęcherzyków powietrza w przewodzie

strony.

null

6. Zamknąć klips 1

7. Zamknąć klips 2

8. Wsunąć przewód do oporu

9. Odłączyć urządzenie odpowietrzające

.

.

.

Szczegółowe informacje są również dostępne w postaci pliku pdf do pobrania w prawej, górnej części strony.