PYTANIA I ODPOWIEDZI

REPXPERT jest portalem warsztatowym firmy Schaeffler Automotive Aftermarket, przeznaczonym dla niezależnych warsztatów, dystrybutorów i szkół / uczelni. Oferuje on wszystkie informacje i usługi dla produktów marek LuK, INA, FAG i Ruville. Do korzystania z portalu REPXPERT nie jest wymagany jakikolwiek specjalistyczny sprzęt. Potrzebne jest jedynie urządzenie z dostępem do internetu oraz kompatybilną przeglądarką internetową (Internet Explorer 10 lub nowszy, Mozilla Firefox, Google Chrome lub Safari).

W tej części portalu postaramy się odpowiedzieć na najczęściej pojawiające się pytania, dotyczące rejestracji na portalu REPXPERT, logowania i napotykanych przy tych czynnościach problemów. Ponadto udzielimy wskazówek na temat dostępu do określonych treści i usług. Dla ułatwienia, potencjalne problemy zostały podzielone na określone kategorie. Mamy nadzieję, że dla dużej części użytkowników zawarte tutaj informacje okażą się pomocne.

1) Jaki jest koszt rejestracji na portalu REPXPERT?

Rejestracja na portalu REPXPERT jest bezpłatna, jakkolwiek specjalistyczne informacje np. dostęp do instrukcji technicznych wiąże się z pewnymi kosztami. Do płatności za te usługi można jednak używać punktów uzyskiwanych w ramach uczestnictwa w programie bonusowym. Dlatego, udział w portalu REPXPERT jest właściwie bezpłatny.

2) Jestem właścicielem warsztatu i użytkownikiem portalu REPXPERT. Chciałbym aby także moi pracownicy mieli dostęp do informacji oferowanych przez portal. Czy jest to możliwe?

REPXPERT działa najlepiej jeśli jest jeden użytkownik na warsztat, z możliwością dzielenia się pracowników ustalonym loginem i hasłem, aby mieć dostęp do portalu. To pozwala każdemu korzystać z usług portalu, a punkty bonusowe można rejestrować na jednym wspólnym koncie bonusowym.

3) W jaki sposób można zostać użytkownikiem portalu REPXPERT i korzystać z szerokiego zakresu oferowanych usług?

Należy po prosu kliknąć na przycisk ZAREJESTRUJ SIĘ TERAZ, widoczny na stronie www.repxpert.pl i postępować zgodnie ze wskazówkami, aż do przejścia przez cały proces rejestracji. Warto zwrócić uwagę na następujące kwestie:

o System rozróżnia litery duże i małe

o Wymagane jest wypełnienie pól oznaczonych symbolem *

o Konieczne jest dokładne zapoznanie się z Warunkami użytkowania portalu REPXPERT i zaakceptowanie ich przez zaznaczenie odpowiedniego pola

Po zakończeniu procesu rejestracji, otrzymasz, na podany przez siebie adres, email z potwierdzeniem. Należy potwierdzić rejestrację klikając na otrzymany w wiadomości link. Tylko po takim potwierdzeniu, będzie możliwe zalogowanie się na utworzonym koncie z użyciem ustalonego hasła.

4) Przez dłuższy czas nie logowałem się na portalu REPXPERT, a obecnie wszelkie próby kończą się niepowodzeniem, ponadto strona wygląda tak jakby nie była aktywna.

Logowanie na portalu www.repxpert.com nie jest już możliwe. Obecnie działa już nowy portal o adresie www.repxpert.pl, na który konta użytkowników poprzedniego portalu zostały przeniesione automatycznie. Logowanie na nowym portalu będzie możliwe za pośrednictwem linku do zresetowania hasła, otrzymanego na adres email. Aby go otrzymać należy skorzystać z opcji "Zapomniałeś hasła?", dostępnej na głównej stronie logowania, po wejściu na portal www.repxpert.pl. Ważną kwestią jest to, aby wpisany w kolejnym kroku adres email był zgodny z tym, który został podany podczas rejestracji na "starym" portalu. Przy wpisywaniu nowego hasła proszę o zwrócenie uwagi na zgodność z zaleceniami (małe i duże litery, min. 6 znaków, co najmniej jeden znak specjalny lub cyfra). Jeśli adres email używany, w poprzedniej wersji portalu nie jest już aktualny, należy dokonać nowej rejestracji konta użytkownika lub skontaktować się z Zespołem REPXPERT.

5) Zapomniałem hasła. Co mogę zrobić?

Jeśli nie pamiętasz hasła do swojego konta na portalu REPXPERT, wejdź na stronę logowania (https://www.repxpert.pl/pl/login) i kliknij na opcję "Zapomniałeś hasła?", a następnie wpisz w odpowiednie pole swój adres email i kliknij na przycisk ZGŁOSZENIE. W krótkim czasie otrzymasz email umożliwiający ustalenie nowego hasła. Jeśli nadal zalogowanie nie będzie możliwe, skontaktuj się z Zespołem REPXPERT za pomocą emaila: repxpert.pl@schaeffler.com lub telefonicznie.

6) Nie pamiętam adresu email, który podałem w procesie rejestracji lub straciłem do niego dostęp? Jak mogę się zalogować?

W takim przypadku niezbędny jest kontakt z Zespołem REPXPERT za pomocą emaila: repxpert.pl@schaeffler.com lub telefonicznie. Nowy adres email zostanie dodany do konta użytkownika.

7) Mam kilka kont założonych na portalu REPXPERT. W jaki sposób mogę je połączyć tak aby mieć jedno konto?

Zespół REPXPERT może w takim przypadku pomóc. Prosimy o kontakt za pomocą emaila: repxpert.pl@schaeffler.com i podanie wszelkich, niezbędnych do zidentyfikowania wszystkich kont, danych. Zostanie utworzone jedno konto.

8) Podczas próby zmiany hasła otrzymuję komunikat o błędzie? Czy coś robię niewłaściwie?

Jedną z przyczyn komunikatu o błędzie może być brak zgodności przy powtórnym wpisywaniu hasła. Prosimy także o zwrócenie uwagi czy, zgodnie z wymaganiami, hasło składa się z minimum 6 znaków, zawiera małe i duże litery oraz znaki specjalne lub cyfry. Ze względów bezpieczeństwa, konto zostanie zdezaktywowane jeśli podjęto zbyt wiele prób wpisania nieprawidłowego hasła. W takim przypadku prosimy o kontakt za pomocą emaila: repxpert.pl@schaeffler.com lub telefonicznie.

9) Do czego służą kupony bonusowe i jak możne je uzyskać?

Kupony bonusowe są dołączane do wybranych produktów firmy Schaeffler. Każdy kupon zawiera unikalny kod zawierający 12 znaków. Wszystkie warsztaty mogą uczestniczyć w programie bonusowym. Powinny się tylko zarejestrować na portalu www.repxpert.pl i wybrać opcję "zarejestruj kupon bonusowy". W tej części można wprowadzić kod aby zwiększyć stan posiadania punktów bonusowych na swoim koncie.

10) Do których produktów Schaeffler'a dołączane są kupony bonusowe?

Aktualnie, jest kilkanaście grup produktów firmy Schaeffler, do których powinny być dołączone kupony bonusowe. Są to:

  • LuK RepSet - 150 punktów,
  • LuK RepSet Pro - 300 punktów,
  • LuK DMF - 600 punktów,
  • LuK RepSet 2CT - 800 punktów,
  • LuK RepSet CV - 3.000 punktów,
  • INA Tensioner Kit - 300 punktów,
  • INA Tensioner Set - 300 punktów,
  • INA Overrunning Alternator Pulley OAP (sprzęgiełko alternatora) - 300 punktów,
  • INA Tensioner Kit z pompą wody - 500 punktów,
  • FAG WheelSet - 150 punktów,
  • FAG CV Repair Insert Unit / TAM / RIU - 1.500 punktów.

11) Jestem sprzedawcą samochodowych części zamiennych. Czy mogę uczestniczyć w programie bonusowym REPXPERT?

Niestety, sprzedawcy części zamiennych nie mogą uczestniczyć w programie bonusowym REPXPERT. Program bonusowy jest przeznaczony wyłącznie dla warsztatów, ponieważ w przeciwnym przypadku powstałby konflikt interesów pomiędzy dostawcami części i warsztatami.

12) Jestem zarejestrowanym użytkownikiem portalu, ale po zalogowaniu nie widzę zakładki umożliwiającej rejestrację kuponów bonusowych?

Podczas rejestrowania konta, zostaje określony typ użytkownika, z którym związany jest zakres możliwości korzystania z portalu. Zgodnie z warunkami użytkowania programu bonusowego, jego uczestnikami mogą być tylko użytkownicy o typie określonym jako Warsztat/Salon samochodowy. Pozostali użytkownicy mają dostęp tyko do zawartości informacyjnej portalu.

13) W jaki sposób mogę wykorzystać zarejestrowane punkty bonusowe?

Punktów bonusowych można użyć na dwa sposoby. Z jednej strony, można ich użyć aby zapłacić za funkcje podlegające opłatom, takie jak dane z katalogu TecRMI (instrukcje montażu, dane regulacyjne, plany serwisowe, czasy pracy). Druga możliwość to dokonywanie zakupów, różnego rodzaju, atrakcyjnych produktów, w sklepie bonusowym REPXPERT.

14) Podczas rejestracji kuponu bonusowego system emituje komunikat o błędzie. Dlaczego?

Przy wprowadzaniu kodu, prosimy zwrócić uwagę na rozróżnienie pomiędzy małymi i dużymi literami. Nie należy wprowadzać myślników rozdzielających grupy znaków, zostaną dodane automatycznie. Proszę upewnić się również, że data ważności kuponu nie została przekroczona. Jest ona umieszczona na głównej stronie kuponu, w dolnej części.

15) Jak długo są ważne punkty bonusowe REPXPERT?

Punkty bonusowe zarejestrowane na koncie użytkownika są ważne bezterminowo. Jest jednak wyjątek. Jeśli użytkownik, w okresie dłuższym niż rok, nie wykona przynajmniej jednej operacji typu: rejestracja kuponu bousowego lub złożenie zamówienia w sklepie bonusowym lub wykorzystanie punktów bonusowych do uzyskania informacji z katalogu TecRMI, wszystkie zgromadzone punkty bonusowe ulegają skasowaniu.

Więcej informacji na ten temat można znaleźć tutaj

16) Czy można dokupić dodatkowe punkty bonusowe?

Niestety, aktualnie nie jest to możliwe.

17) Gdzie mogę znaleźć ofertę produktów firmy Schaeffler?

Szczegółowy przegląd zakresu produktów firmy Schaeffler jest dostępny na stronie KATALOG PRODUKTÓW. Każdy produkt jest powiązany z odpowiednimi dodatkowymi informacjami (broszury, filmy instruktażowe…).

18) Gdzie można znaleźć katalog TecDoc i jak z niego korzystać?

Aby mieć dostęp do katalogu TecDoc, wystarczy zalogować się na portalu REPXPERT i kliknąć na opcję KATALOG PRODUKTÓW. Można wybierać różne sposoby wyszukiwania, klikając na odpowiednie pola i wprowadzając własne kryteria wyszukiwania. Możliwe jest bezpośrednie wyszukiwanie części lub numeru EAN, do określonego modelu pojazdu przez wprowadzenie numeru VIN lub KBA lub wyszukiwanie przez określenie modelu lub kodu silnika.

19) Czy korzystanie z katalogu TecDoc jest związane z kosztami?

Wraz z kompletnym katalogiem TecDoc, firma Schaeffler oferuje dostęp do wszystkich produktów pochodzących od wszystkich producentów. Korzystanie z katalogu jest bezpłatne.

20) Jakiego rodzaju informacje zawarte są w katalogu TecRMI?

Katalog TecRMI, dostępny na portalu REPXPERT, zawiera informacje obejmujące dane regulacyjne i montażowe, instrukcje montażu, czasy robocizny dla większości pojazdów dostępnych na rynku.

21) Jak uzyskać dostęp do katalogu TecRMI?

Należy przejść do części portalu INSTRUKCJE MONTAŻOWE, a następnie kliknąć na przycisk opisany jako WSKAZÓWKI MONTAŻOWE DO OKREŚLONYCH POJAZDÓW.

22) Czy informacje zawarte w katalogu TecRMI są, podobnie jak to jest w przypadku katalogu TecDoc, bezpłatne?

Informacje, które dotyczą produktów LuK, INA, FAG i Ruville, są udostępniane bezpłatnie.

Za dostęp do pozostałych danych pobierane są punkty bonusowe. Nie ma potrzeby, w przeciwieństwie do poprzedniego portalu, przesyłania punktów bonusowych na subkonto powiązane z katalogiem. Cena każdego zestawu informacji jest widoczna przed podjęciem decyzji o zakupie.